Warning: file_put_contents(): Only 0 of 1100 bytes written, possibly out of free disk space in /home/barcoder/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-group-attributes/public/class-woocommerce-group-attributes-public.php on line 95
معرفی SurFace Laptop 4 - بارکد
مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4

معرفی SurFace Laptop 4

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4 را در دو مدل 13.5 و 15 اینچی معرفی کرد . برای کسانی که  قصد خرید دارند می‌توانند از بین مدل‌های مبتنی بر پردازنده‌های اینتل و AMD یکی را انتخاب کنند.این لپ‌تاپ با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل یا سری رایزن 4000 شرکت AMD راهی بازار می‌شوند.

مشتریان برای خرید ارزان‌تر باید مدل AMD انتخاب کنند ولی با ارزان‌ترین مدل اینتل اختلاف قیمت زیادی دارد. باید خاطرنشان کنیم بر خلاف انتظارات مایکروسافت از جدیدترین پردازنده‌های AMD یعنی سری رایزن 5000 استفاده نکرده است.

استفاده از پردازنده‌های جدید، عملکرد سرفیس لپ‌تاپ 4 را نسبت به نسل قبلی با بهبود 70 درصدی روبه‌رو کرده و مایکروسافت اعلام کرده که این لپ‌تاپ از نظر عمر باتری هم حرف بیشتری برای گفتن دارد.

مدل 13.5اینچی AMD از عمر باتری 19 ساعته بهره می‌برد و باتری مدل 15 اینچی تا 17.5ساعت دوام می‌آورد. برای کاربران طرفدار پردازنده‌های اینتل هم باید بگوییم که باتری دو مدل 13.5و 15 اینچی به ترتیب عمر 17 ساعته و 16.5ساعته را ارائه می‌کنند.

ارزان‌ترین مدل اینتل هم از نسل یازدهم پردازنده‌ی Core i5 1135G7 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گران‌ترین مدل اینتل دارای پردازنده‌ی Core i7، یک ترابایت حافظه داخلی و 32 گیگابایت رم است.

سرفیس لپ‌تاپ 4 از نظر طراحی تفاوتی با نسل قبلی قبلی ندارد و دوباره همان ویژگی‌های ظاهری استفاده شده‌اند. در بدنه‌ی این لپ‌تاپ یک پورت USB-C، یک پورت USB-A، جک هدفون و پورت شارژ دیده می‌شود. در بدنه‌ی این لپ‌تاپ هم خبری از پورت تاندربولت نیست و حافظه SSD آن مانند نسل قبلی به راحتی از بدنه جدا می‌شود.

نمایشگر به کار رفته در سرفیس لپ تاپ 4 صفحه نمایشی لمسی 15 اینچی با تکنولوژی PixelSense نسبت تصویر 2:3 که این‌روزها نماد تمایز محصولات مایکروسافت است. وضوح تصویر 2496×1664 و حفظ تراکم پیکسلی 201ppi  تصویری کاملا غنی را ارائه می‌دهد. خیال کاربر را از بابت هر نوع سناریوی احتمالی در آینده که می‌تواند هر گونه خلق و یا نمایش محتوای متنی ویدئویی و یا گرافیکی را در بر بگیرد راحت کند.

همانند تمامی محصولات خانواده سرفیس پشتیبانی از قلم سرفیس در این محصول نیز حضور دارد.

مایکروسافت در چهار رنگ این دستگاه رو معرفی کرد:

Platinum Ice Blue SandStone Matte Black

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4
مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4
مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4
مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4
 سرفیس لپ‌تاپ 4
مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4
مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 4

سرفیس لپتاپ 4 این قابلیت را دارد با اپدیت ویندوزی که برایتان می آید،ویندوز خود را به راحتی و کاملا رایگان به ویندوز 11 ارتقاء دهید.

برای خرید و مشاوره MacBook و SurFace باشماره های زیر تماس بگیرید:

0912-5023722 : پندار

0930-8227979 : یمینی

www.BarcodeRayan.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن