Warning: file_put_contents(): Only 0 of 1100 bytes written, possibly out of free disk space in /home/barcoder/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-group-attributes/public/class-woocommerce-group-attributes-public.php on line 95
آیمک با CPU M1 - بارکد

آیمک با CPU M1

آیمک

آیمک 2021 اپل با تراشه M1

اپل یک iMac کاملاً جدید با طراحی بسیار جمع و جور و بسیار نازک ارائه داد که توسط تراشه M1 فعال شده است. iMac جدید عملکردی قدرتمند در طرحی با ضخامت 11.5 میلی متر و نمای جانبی قابل توجه ارائه می دهد . iMac در مجموعه ای از رنگ های زنده برای مطابقت با سبک شخصی کاربر و روشن شدن هر فضایی موجود است ، از یک صفحه نمایش 24 اینچی 4.5K Retina با 11.3 میلیون پیکسل ، 500 نیت روشنایی و بیش از یک میلیارد رنگ برخوردار است و نمایش درخشان و زنده ای را ارائه می دهد .

iMac جدید همچنین شامل یک دوربین 1080p FaceTime HD ، میکروفون با کیفیت استودیویی و یک سیستم صوتی شش بلندگو است –  که بهترین دوربین و صدا در آیمک میباشد . همچنین ، Touch ID برای اولین بار به iMac می آید ، ورود به سیستم ایمن ، خرید با Apple Pay یا تغییر مشخصات کاربر با لمس انگشت را از همیشه آسان تر می کند. با تلفیق قدرت و عملکرد M1 و macOS Big Sur ، برنامه ها با سرعت چشمگیری راه اندازی می شوند ، کارهای روزمره فوق العاده سریع و روان احساس می شوند ، و بارهای سنگین مانند ویرایش ویدئو 4K و کار با تصاویر عظیم بیش از هر زمان دیگری است.

آیمک جدید به خانواده باورنکردنی مدل های Mac مجهز به M1 ، از جمله MacBook Air ، MacBook Pro 13 اینچی و Mac mini می پیوندد و این یک گام دیگر به جلو در انتقال اپل به سیلیکون اپل است.

آیمک شخصی ترین ، قدرتمندترین ، توانمندترین و سرگرم کننده ترین موردی است که تاکنون مشاهده شده است و مشتریان می توانند آن را سفارش دهند .

با طراحی چشمگیر در هفت رنگ خیره کننده ، صفحه نمایش جذاب 4.5K Retina ، بهترین دوربین ، میکروفون و بلندگو در Mac و Touch ID همراه با عملکرد شگفت انگیز M1 و قدرت macOS Big Sur ، iMac جدید هر آنچه مردم در مورد iMac دوست دارند را به سطح کاملاً جدیدی می رساند.

A man uses his new orange iMac, set up in his home office.

طراحی کاملاً جدید توسط M1 فعال شده است
آیمک جدید با ابداع کامل یکی از نمادین ترین رایانه های جهان ، از طراحی نازک تری برخوردار است که از هر زاویه قابل توجه است. با استفاده از معماری سیستم بر روی تراشه و بهره وری شگفت انگیز انرژی M1 ، صفحه منطقی و مواد حرارتی به طور چشمگیری ادغام شده و در مقایسه با نسل قبلی از اندازه کاسته می شوند و باعث می شود مشخصات جانبی iMac عملا بالا برود. طراحی بسیار جمع و جورتر ، حجم iMac را 50 درصد کاهش می دهد ، باعث می شود فضای کمتری اشغال کند و حتی در مکان های بیشتری به راحتی جا بیفتد.

Silver iMac with color-matched Magic Keyboard and Magic Mouse, followed by iMac in six colors.

با آرایه ای از رنگ ها – سبز ، زرد ، نارنجی ، صورتی ، بنفش ، آبی و نقره ای – طراحی جدید iMac برخلاف سایر رایانه ها ، هر فضایی را شخصی سازی و ارتقا می بخشد. iMac دارای ویژگی های رنگی ملایم تر و حاشیه های نازک تری در جلو است تا به کاربران اجازه دهد روی محتوای خود تمرکز کنند ، در حالی که قسمت پشت آن با رنگ پررنگ و اشباع ظاهر می شود. برای تکمیل طراحی ساده ، آیمک دارای یک اتصال برق جدید است که به صورت مغناطیسی و یک کابل همسان رنگی به طول 2 متر بافته شده است.

Side view of blue iMac showing power connector and woven, color-matched cable.

صفحه نمایش شبکیه چشم 4.5 اینچ 4.5K
آیمک همیشه در مورد نمایشگر بهترین کلاس خود بوده است. iMac جدید از یک نمایشگر 24 اینچی 4.5K Retina گسترده 2 با حاشیه های باریک تر و 11.3 میلیون پیکسل بهره می برد. با گستره رنگی گسترده P3 و بیش از یک میلیارد رنگ ، به علاوه 500 نیت روشنایی ، تصاویر واضح و درخشان تر هستند. این نمایشگر جدید همچنین از فناوری True Tone برخوردار است که با تغییر محیط به طور خودکار دمای رنگ را تنظیم می کند تا یک تجربه مشاهده طبیعی تر داشته باشد. علاوه بر این ، نمایشگر 4.5K Retina در iMac جدید دارای پوشش ضد انعکاسی پیشرو در صنعت برای راحتی و خوانایی بیشتر است.

A vibrant, colorful outdoor tennis court is brilliantly displayed on the 4.5K Retina display of iMac.

عملکرد دستیابی به موفقیت M1 به iMac می آید
با قدرت و عملکرد M1 و macOS Big Sur ، iMac جدید بلافاصله از خواب بیدار می شوید ، کارهای روزمره سریعتر و روانتر احساس می شوند و برنامه ها با سرعت شگفت انگیزی راه اندازی می شوند. در Safari ، کاربران می توانند حتی سریعتر مرور کنند و همزمان صدها برگه را اجرا کنند و در Photos ، کاربران می توانند از طریق ویرایش ها به سمت تصاویر خود حرکت کنند. با استفاده از Apple Arcade ، آنها می توانند از بازی های منحصر به فرد در حالی که در صفحه نمایش بزرگ iMac هستند لذت ببرند و همچنین کاربران می توانند انواع برنامه های آیفون و آیپد را مستقیماً بر روی iMac خود اجرا کنند بدون اینکه گردش کار آنها از بین برود. macOS همچنین ویژگی های قدرتمند iCloud و Continuity را ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد تا به طور یکپارچه در iMac ، iPhone و سایر دستگاه های Apple خود کار کنند.

آیمک جدید بهترین تجربه macOS Big Sur را ارائه می دهد. طراحی تصفیه شده آن سطح جدیدی از قدرت و زیبایی را برای Mac به ارمغان می آورد و به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش جادار 24 اینچی 4.5K Retina را به طور کامل تجربه کنند. macOS Big Sur کنترل های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و با برنامه های کلیدی از جمله Safari ، Messages و Maps همراه است.

Multiple apps launched onscreen demonstrate the power and performance of M1 and macOS on a pink iMac.

پردازنده مرکزی 8 هسته ای قدرتمند در M1 دارای سریعترین هسته پردازنده در سیلیکون کم مصرف است.  پردازنده گرافیکی 8 هسته ای دارای سریعترین گرافیک یکپارچه در رایانه شخصی است. وقتی با کارایی بالا ، معماری حافظه یکپارچه و 16 هسته ای Apple Neural Engine ، iMac جدید عملکرد قدرتمندی را در مقایسه با مدل های استاندارد iMac 21.5 اینچی ارائه می دهد .

از جمله:

-عملکرد پردازنده تا 85 درصد سریعتر ، بنابراین کاربران می توانند پروژه ویدیویی مورد علاقه خود را سریعتر از همیشه در iMovie صادر کنند ، به راحتی با عکسهای عظیم 100 مگاپیکسلی در Lightroom کار کنند و در کسری از زمان برنامه های جدید را در Xcode تدوین کنند.

-عملکرد GPU تا 2 برابر سریعتر برای برنامه های خاص مانند Affinity Photo و Photoshop و تا 50 درصد سریعتر از قدرتمندترین گرافیک مجزا در سریعترین iMac 21.5 اینچی ، به کاربران امکان می دهد ویرایش ها را به صورت واقعی انجام دهند یا فیلترهای پیچیده ای به عکس های خود اضافه کنند.

-امکان ویرایش چند فیلم در یک زمان 

Green iMac displayed with Magic Keyboard and Magic Mouse.

بهترین دوربین ، میکروفون و بلندگو تاکنون در Mac
آیمک از یک دوربین 1080p FaceTime HD – بهترین دوربین در Mac – بهره می برد که ویدیوی با کیفیت بالا و عملکرد عالی در نور کم را ارائه می دهد. iMac همچنین با بهره گیری از پردازنده سیگنال تصویر در تراشه M1 و موتور عصبی ، کیفیت تصویر دوربین را با کاهش نویز بهتر ، دامنه دینامیکی بیشتر و بهبود نوردهی خودکار و تعادل رنگ سفید افزایش می دهد. بنابراین چه هنگام برقراری ارتباط از طریق خانواده ، چه از طریق تماس ویدیویی هنگام کار در خانه ، کاربران همیشه بهترین ظاهر را خواهند داشت.

iMac جدید برای تکمیل دوربین ، از یک آرایه سه میکروفونی با کیفیت استودیویی برای تماس های واضح تر و ضبط صدا برخوردار است که بهترین در مک است. این میکروفون ها برای کاهش بازخورد از بقیه سیستم قرار گرفته اند ، در حالی که شکل باریکه جهت دار به آنها امکان می دهد نویز پس زمینه را بهتر نادیده بگیرند و روی صدای کاربر تمرکز کنند. در نتیجه ، مکالمات طبیعی تر و ضبط ها کاملاً واضح هستند.

iMac جدید همچنین از بهترین سیستم صوتی تاکنون در Mac برخوردار است. این دستگاه دارای دو جفت ووفر کنسول دهنده نیرو است که در کنار هم قرار گرفته اند تا یک واکنش بیس چشمگیر داشته باشند ، در حالی که ارتعاشات ناخواسته را کاهش می دهد. هر جفت با یک توییتر با عملکرد بالا متعادل می شود. نتیجه یک سیستم صوتی شش بلندگو است که یک مرحله صوتی عظیم با باس قوی و مفصل دار و میانه و بلندی های کاملاً شفاف تولید می کند. همه این نوآوری های بلندگو ، همراه با الگوریتم های پیشرفته ، iMac را قادر می سازد هنگام پخش فیلم با Dolby Atmos ، از صدای فضایی پشتیبانی کند. iMac همراه با نمایشگر زیبای 4.5K Retina خود ، هر فضایی را به یک تجربه تماشای فیلم باورنکردنی تبدیل می کند.

هزاران برنامه جهانی هم اکنون در دسترس است اکنون هزاران برنامه محبوب و قدرتمند جهانی در دسترس است که از M1 و macOS Big Sur استفاده می کنند ، از جمله Photoshop ، Twitter ، Microsoft Office ، Quicken ، Slack ، Affinity Publisher ، Zappos ، 1Password و DaVinci Resolve که هر هفته برنامه های بیشتری به آن وارد می شوند. . با قدرت M1 و macOS Big Sur و هزاران برنامه جهانی ، iMac می تواند دفتر را به سالن سینما ، اتاق نشیمن را به کلاس ، آشپزخانه را به اتاق کنفرانس تبدیل کند یا به عنوان مرکز اصلی یک فضای خرده فروشی بدرخشد.

An image edited in Photoshop, displayed on an orange iMac.

Touch ID همراه با لوازم جانبی همسان با iMac همراه است
مشتریان می توانند از بین سه مدل صفحه کلید مجیک با محفظه های آلومینیومی زیبا که با iMac مطابقت دارند ، یکی را انتخاب کنند. و برای اولین بار ، Touch ID به iMac.7 می آید. به صورت بی سیم بر روی Magic Keyboard پیاده سازی شده است چه قفل Mac خود را باز کنید و چه خریدی با Apple Pay انجام دهید ، کاربران از یک تجربه سریع ، آسان و ایمن لذت می برند. علاوه بر این ، Touch ID با «تغییر سریع کاربر» کار می کند ، بنابراین مشتریان می توانند فقط با فشار انگشت به نمایه کاربر دیگری تغییر کنند. همچنین مشتریان می توانند صفحه کلید Magic را با Touch ID و Keypad عددی و همچنین Magic Mouse متناسب با رنگ و بهترین Magic Trackpad صنعت انتخاب کنند.

A finger presses Touch ID on Magic Keyboard to turn on iMac.

پیشرفته ترین اتصال داده ها و دستگاه ها
هر آیمک دارای دو پورت Thunderbolt برای انتقال سریع اطلاعات است که به مشتریان امکاناتی با عملکرد بالا برای اتصال به دستگاه های بیشتر را می دهد ، از جمله پشتیبانی از صفحه نمایش تا 6K ، مانند Apple Pro Display XDR و Wi-Fi 6 عملکرد بی سیم سریعتری را ارائه می دهد. پیکربندی 8 هسته ای iMac دو پورت USB-C اضافی را ارائه می دهد و همچنین دارای یک پورت اترنت 1 گیگابیت بر ثانیه در آداپتور برق است که دسک تاپ کمتری را در اختیار شما قرار می دهد.

Rear view of blue iMac shows Thunderbolt and USB-C ports.

برای محیط زیست بهتر است
امروز ، اپل برای فعالیت های شرکت های جهانی از نظر کربن خنثی است و تا سال 2030 قصد دارد تأثیر صفر خالص آب و هوایی را در کل تجارت ، شامل تولید زنجیره های تأمین و تمام چرخه های عمر محصول داشته باشد. این بدان معنی است که هر دستگاه اپل فروخته شده ، از جمع آوری مواد ، تولید قطعات ، مونتاژ ، حمل و نقل ، استفاده از مشتری ، شارژ ، از طریق بازیافت و بازیابی مواد ، 100 درصد خنثی از کربن است.

آیمک جدید با استفاده از محفظه آلومینیوم کم کربن و قلع 100 درصد بازیافتی در لحیم کاری صفحه اصلی منطقی ، تأثیر خود را بر محیط به حداقل می رساند. فیبر چوب در بسته بندی صد در صد بازیافت می شود یا از جنگل هایی است که با مسئولیت مدیریت می شوند. آهن ربا های موجود در بلندگوها ، موتور فن و اتصال برق با 100 درصد عناصر خاکی کمیاب بازیافت شده ساخته می شوند. iMac عاری از مواد مضر است و از استانداردهای بالای اپل برای بهره وری انرژی برخوردار است.

Color-matched Magic Mouse, featured in seven colors.
آیمک

آیمک به خانواده M1 می پیوندد
هر Mac با M1 – جدید iMac ، MacBook Air ، MacBook Pro 13 اینچی و Mac mini – به كلاسی کاملا متفاوت از محصول تبدیل شده و تعریف جدیدی از کار هر یک از آنها را دارد. M1 همراه با macOS Big Sur ، دوام فوق العاده باتری و عملکرد موفقیت آمیزی را برای Mac به ارمغان می آورد. خواه مشتریان قابلیت حمل ، قدرت یا توانایی را در اولویت خود داشته باشند ، یک Mac برای همه وجود دارد. درباره خانواده Mac در apple.com/mac اطلاعات بیشتری کسب کنید.

The Mac family, featuring the new iMac, MacBook Air, 13-inch MacBook Pro, and Mac mini.
آیمک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن